ülgen&ilter

Wednesday, November 22, 2006

Allahım ne yapayım?Kocacığımın aklına uyup,terk-i diyar mı etsem,kalsam mı?Çok uzak Allahım çok uzak....Çocuklarım için ne yapmalıyım karar veremiyorum.Yalnız ikimiz olsak sorun değil,dünyanın her yeri bir.Gelgör ki yavrularım var.
Asla başka bir ülkenin vatandaşı olmam.Olamam.Hoş onun da istediği yok,sadece gidelim diyor.Gidip yeni bir hayat kuralım istiyor.Çocuklarımız bizim yaşadıklarımızı yaşamasın diyor.Yeteneklerine uygun eğitim alsınlar istiyor.MUTLU OLSUNLAR İSTİYOR.....
Beni en zayıf yerimden yakaladı:Yeniden başlamak,mutlu olmak,kaldığım yerden devam etmek...
Ne zor bir yol ayrımı.Acaba korkaklık mı yapıyorum?Gözümü karartıp gitsem egomun peşine mi düşerim?

3 Comments:

  • Dur bakalım, o kadar da diil. Beni bırakıp hiç bi yere gidemezsin. Hemde ülke sınırlarından uzaklara hiç.Böyle bi karar hemen alınmaz tabi, iyice enine boyuna düşünmek lazım. Sonra sana ne kadar ihtiyacım olduğunu düşün bide.

    By Blogger hilal, at 1:18 AM  

  • Allah kolaylık versin.
    zor zamanlardan biri galiba.
    inş hayırlısıyla atlatırsınız.

    By Blogger suveyda, at 1:04 AM  

  • Geçti bu istek zaten, o zamandı.

    By Blogger nevbahar, at 6:00 AM  

Post a Comment

<< Home